sâmbătă, septembrie 10

Rulada cu gem foarte usoara


Ingrediente:

4 oua
4 linguri faina
4 linguri zahar
esenta de vanilie, etc.

Preparare:

Albusurile de la cele 4 oua le punem separat intr-un castron, iar galbenusurile le punem impreuna cu zaharul.Prima data frecam galbenusurile cu zaharul in castronul lor, le lasam , cat timp batem albusurile spuma (separat) .

Punem galbenusurile cu zaharul peste albusurile spuma, faina si cam jumatate de fiola de ce esenta vreti voi ( eu am pus de vanilie).Punem compozitia intr-o tava mai inalta tapetata cu hartie de copt. Ca fapt divers a mea tava are dimensiuni de 29x42.

Punem tava in cuptor la 175 de grade, si o lasam cam 10-15 min. Dupa primele 8-10 minute deschidem cuptorul si intepam foaia cu o scobitoare ca sa nu se umfle. Imediat ce o scoatem din cuptor, punem foaia pe un prosop umed si o rulam. O lasam cateva minute.

Desfacem foaia o ungem cu dulceata, gem, creama de cicolata. Apoi incepeti sa rulati usor, ajutandu-va din cand in cand de prosopul umed, ca sa nu crape foaia.

O inveliti in folie de aluminiu, si o dati la congelator ( pt max. 10 min) .

O puteti orna dupa dorinta. Eu am imbraca-o in ciocolata alba, peste care am pus si fulgi de cicolata pana sa se intareasca glazura,

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu